سیستم حسابداری پیمانکاری سپیدار، ابزاری پرقدرت برای مدیریت مالی هم زمان چندر پروژه پیمانکاری است. این سیستم با گزارش کاربرگ قرارداد به شما کمک می کند تا در هر لحظه اطلاع دقیقی از وضعیت عملکرد هر قرارداد داشته باشید. هم چنین بتوانید به موقع دیسکت فایل خرید و فروش فصلی و صورت وضعیت های خود را مطابق با آخرین تغییرات قانونی ارائه دهید.
انجام پروژههای مختلف با شرکتها و شرکای تجاری متفاوت باعث شده که حسابداری در این شرکتها اهمیت زیادی پیدا کند. در این شرکتها، استفاده از یک نرم افزار حسابداری مناسب که بتواند تمام فعالیتهای حسابداری را مدیریت کند، بهترین راه حل برای بخش مالی و حسابداری است.
بسته پیمانکاری سپیدار علاوه بر سادگی، امکان طبقه بندی، ثبت و گزارش دهی از صورت وضعیت، صورت هزینه و تسویه حسابهای مربوط به هر پروژه را با دقت و سرعت بسیار برای شما فراهم می کند؛ همچنین قابلیت مدیریت مالی همزمان چند پروژه پیمانکاری را دارد وامکان محاسبه بهای تمام شده ی هر پروژه و قرارداد را در لحظه فراهم می کند.
بسته پیمانکاری سپیدار در دسته نرم افزار حسابداری شرکتی قرار میگیرد که برای شرکت های پیمانکاری طراحی شده است.
بسته پیمانکاری
سپیدار به شما کمک میکند:
به سادگی صورت هزینه و صورت وضعیت هر قرارداد را ثبت و سند حسابداری آن را صادر کنید.
با محاسبه خودکار ضرایب قانونی هر قرارداد امکان تهیه خروجی های قانونی از جمله فایل خرید و فروش فصلی برای شما تسهیل شود
در صورت دریافت مصالح و پیش دریافت از کارفرما یا پرداخت مصالح و پیش پرداخت به پیمانکاری جزء به خوبی آن را مدیریت کنید
خالصه ای از تمام اطالعات مرتبط با یک قرارداد را در یک صفحه بدر اختیار داشته باشید
میزان پیشرفت فیزیکی و ریالی هر قرارداد را در هر لحظه مشاهده و کنترل کنید
با محاسبه خودکار کسورات و اضافات قانونی و توافق شده هر قرارداد در صور ت وضعیت از محاسبه دقیق مبلغ صورت وضعیت اطمینان داشته باشید.
امکانات و ابزارها
گزارشگیری هزینههای انجام شده به تفکیک عوامل هزینه
امکان محاسبه بهای تمام شده هر پروژه و قرارداد درلحظه و مقایسه با درآمد صورت وضعیت های ارسالی
امکان گزارشگیری در هر دو سطح قرارداد و پروژه
اندازهگیری انحرافات هزینهای و میزان کارایی هر مدیر پروژه با مقایسه هزینههای ثبت شده و هزینههای برآورد شده هر پروژه
امکان تعریف انواع هزینه، ارتباط آن با یک معین مشخص در حسابداری و ثبت هزینهها به تفکیک درآیتم صورت وضعیت
امکان دستهبندی هزینهها، مقایسه با هزینههای استاندارد و محاسبه انحرافات جذب(برآورد میزان کارایی مدیران پروژه در جذب هزینهها)
کنترل وجوه نقد دریافتی و پرداختی
کنترل تسویه حسابها و تسهیل در پیگیری مطالبات تسویهنشده مرتبط با هرصورت وضعیت/پروژه و قرارداد
پیگیری صورت هزینههای تسویهنشده و کنترل پرداختهای مرتبط با هر صورت هزینه
امکان کنترل تنخواهگردان هر پروژه
کنترل قراردادها و صورت وضعیتهای دریافتی
قابلیت نگهداری سابقه تغییرات مبلغ قرارداد با امکان تعیین سقف مجاز برای تغییرات
کاهش چشمگیر خطای انسانی با اعمال ضرایب فزاینده و کاهنده برای هر قرارداد و محاسبه کسورات و اضافات هر قرارداد به صورت خودکار
امکان ورود تمامی اطلاعات یک قرارداد و گزارش گیری با استفاده از اطلاعات تکمیلی درفرم قرارداد
سهولت در مدیریت ضمانتنامهها و آگاهی از آخرین وضعیت قراردادها
تهیه کارت پیمان
مشاهده خلاصهای از تمام اطلاعات مرتبط با یک قرارداد در یک صفحه
امکان کنترل جزئیات هریک از پروژهها به شکل مجزا
تهیه گزارشهای مدیریتی
تهیه گزارشهای بهای تمام شده هر پروژه، مقایسه هزینه های قرارداد با صورت وضعیتها و ارائه تصویری از آخرین اطلاعات هر پروژه