بسته های نرم افزاری فروش و مدیریت رستوران سپیدز

با توجه به انواع مختلف رستوران ها و کافی شاپ ها و سالن های تهیه غذا و سایر کسب و کارهای مشابه در این گروه، شرکت سپیدز محصولات نرم افزار رستوران خود را در چهار بسته به کاربران ارائه داده است. که شامل:

بسته نرم افزاری ساده سپیدز

بسته نرم افزار رستوران ساده سپیدز با کمترین هزینه، برای مجموعه های کوچکی در نظر گرفته شده است که قصد دارند با حداقل تجهیزات سخت افزاری (شامل یک سیستم کامپیوتری ساده و یک چاپگر ) عملیات فروش و صندوق خودرا مکانیزه نمایند.

امکانات این بسته شامل: 

  • نیاز به  یک کامپیوتر و یک چاپگر ( برای ثبت سفارش و صدور فیش)
  • قابلیت تعریف یک صندوق و چندین صندوقدار
  • قابلیت اتصال کالر آیدی(نمایشگر اعلام شماره تلفن تماس گیرنده )
  • تعریف منوهای متنوع و قیمت گذاری آنها
  • تعریف مشتریان
  • انواع فروش ( حضوری، دلیوری، سالن و ….)
  • تعریف پیک و غذا رسان
  • امکان اتصال پنل اس ام اس برای ارتباط با مشتریان و کنترل امنیت نرم افزار رستوران
  • گزارشات فروش و صندوق
  • گزارش صندوقداران و موتورسواران
  • گزارشات فروش براساس ریز کالا و مشتریان به تفکیک روز، ماه، سال
  • گزارش عملیات کاربران سیستم
  • امکان اتصال به دستگاه pos (کارت خوان )
  • امکان اتصال به تمام دستگاه ها و نرم افزارهای خدمات جانبی شرکت سپیدز
  • 6 ماه پشتیبانی تلفنی و اینترنتی
  • امکان ارتقاء به نسخه های متوسط ، پیشرفته نرم افزار رستورانی شرکت سپیدز

بسته نرم افزاری متوسط سپیدز

در این بسته نرم افزاری علاوه بر تمام قابلیت های بسته نرم افزاری “ساده”، قابلیتهای متنوع دیگری برای مجموعه های رستورانی و مجموعه های مشابه طرح ریزی شده است.

امکانات این بسته شامل:

  • امکان اتصال همزمان چند کامپیوتر برای ثبت سفارشات مشتریان
  • قابلیت نصب 6 پرینتر برای آشپزخانه و سیستم delivery برای چاپ همزمان فیش و سفارش غذا و نوشیدنی
  • امکان اتصال کالر آیدی (نمایشگر اعلام شماره تلفن تماس گیرنده )
  • گزارشات کامل فروش
  • گزارشات فروش براساس ریز کالا و مشتریان به تفکیک روز، ماه، سال
  • بیش از 70 نوع گزارش از قسمت های مختلف حسابداری فروش، مشتریان، پیک های موتوری، مشترکین، قابلیت ثبت و کنترل هزینه ها،
  • گزارشات کامل مربوط به مسائل کنترل فعالیتهای فروش، اعم از (فاکتور های حذف شده، ویرایش شده، تخفیف خورده و چاپ مجدد )
  • قابلیت اتصال به دستگاه سفارش گیر گارسون (تبلت)،
  • امکان سفارش سازی نرم افزار با استفاده از پنل تنظیمات ،
  • قابلیت اتصال پنل اس ام اس برای ارتباط با مشتریان و کنترل امنیت نرم افزار
  • امکان کنترل حساب اشخاص اعم از تامین کنندگان و مشتریان
  • قابلیت اتصال به دستگاه pos (کارت خوان)
  • تمامی قابلیتهای بسته نرم افزاری “ساده”
  • این بسته قابلیت اتصال به تمامی سیستم های تکمیلی در بخش خدمات جانبی را دارا می باشد
  • 6 ماه پشتیبانی تلفنی و اینترنتی 1 بار پشتیبانی حضوری در محل

بسته نرم افزاری جامع سپیدز

مدیریت انبارها و کنترل موجودی کالا و مواد اولیه قابلیت اصلی این بسته نرم افزاری میباشد. در بسته ” پیشرفته ” نرم افزار سپیدز تمام امکانات بسته های نرم افزاری “ساده” و ” متوسط” که شامل امکانات کنترل فروش و تعریف صندوقهای متعدد و سایر امکانات ذکر شده را دارا میباشد.

امکاناتات این بسته شامل:

  • قابلیت اتصال چند کامپیوتر همزمان برای ثبت سفارشات مشتریان بطور همزمان
  • قابلیت نصب 12 پرینتر برای آشپزخانه و Delivery
  • امکان اتصال کالر آیدی (نمایشگر اعلام شماره تلفن تماس گیرنده )
  • گزارشات کامل فروش
  • گزارشات فروش براساس ریز کالا و مشتریان به تفکیک روز، ماه، سال
  • بیش از 70 نوع گزارش از قسمت های مختلف فروش، حسابداری فروش، مشتریان، پیک های موتوری، مشترکین، قابلیت ثبت و کنترل هزینه ها،
  • گزارشات کامل مربوط به مسائل امنیتی اعم از (فاکتور های حذف شده، ویرایش شده، تخفیف خورده و چاپ مجدد )،
  • قابلیت اتصال به دستگاه سفارش گیر گارسون (تبلت)
  • امکان سفارش سازی نرم افزار با استفاده از پنل تنظیمات
  • قابلیت اتصال پنل اس ام اس برای ارتباط با مشتریان و کنترل امنیت نرم افزار
  • امکان کنترل حساب اشخاص اعم از تامین کنندگان و مشتریان
  • قابلیت اتصال به دستگاه pos (کارت خوان )
  • امکان کنترل انبار به سه روش( 1. حواله خروج از انبار 2.روش فرمالاسیون (آنالیز مواد) 3. کنترل انبار روزانه به روش ماتریس) و امکان بدست آوردن مغایرت از روش های موجود
  • امکان استفاده از روش های ترکیبی جهت کنترل دقیق تر انبار
  • امکان تعریف ساختار محصول ( تعیین مواد اولیه و نیمه ساخته تشکیل دهنده محصول )
  • امکان ردیابی کاربر در جهت بالابردن امنیت نرم افزار
  • 6 ماه پشتیبانی تلفنی و اینترنتی و 2 بار پشتیبانی حضوری در محل
  • این بسته قابلیت اتصال به تمامی سیستم های تکمیلی در بخش خدمات جانبی را دارا می باشد

 بسته نرم افزاری مالی سیما

نرم افزار حسابداری رستوران مهم ترین و شاید برای بسیاری از مدیران، حساس ترین بخش راه اندازی و مدیریت رستوران باشد. سیستم یکپارچه مالی یا به اختصار « سیما » با ساماندهی و خودکارسازی عملیات مختلف حسابداری مانند مدیریت انبار، قیمت تمام شده، محاسبات مربوط به مالیات، حقوق و دستمزد و … راهکاری جامع برای افزایش راندمان حسابداری، مدیریت هزینه ها و فروش رستوران فراهم آورده است.

امکانات این بسته شامل:

  • اجرای نرم افزارها به صورت فرآیندی
  • نصب و اجرای نرم افزارها در مراکز توزیع شده (تبادل اطلاعات در بستر شبکه با پهنای باند مناسب)
  • امکان نگهداری اطلاعات به تفکیک شعبه
  • امکان تهیه گزارش تجمیعی همه شعبه ها یا شعبه های انتخاب شده
  • امکان کنترل دسترسی در سطح رکورد(شعبه,معین,تفصیلی,انبار,کالا)
  • امکان کنترل دسترسی کاربران براساس نقش های سازمانی
  • امکان ارسال پیام کوتاه
  • امکان ارسال پیام به تلگرام
  • امکان ارسال پست الکترونیک
  • امکان ساخت و طراحی گزارش توسط کاربر با استفاده از ابزار گزارش ساز به زبان فارسی
  • امکان پشتیبانی از زبانهای مختلف(Multi Lingualفارسی,عربی,انگلیسی و….)
  • امکان ساخت میز کار توسط کاربر به تفکیک هر کاربر جهت سهولت در اجرای سیستم
  • امکان تنظیم میز کار جهت اجرای خودکار فرمها هنگام اجرای برنامه
  • لینک به فروش
  • ارایه صورت های مالی ( گزارش سود و زیان و تراز نامه) به تفکیک شعبه
  • امکان خصوصی سازی صفحات کاری توسط کاربر

مزیت های محصولات سپیدز

  • کاربری آسان
  • جامع بودن گزارشات
  • پشتیبانی در تمامی روزهای هفته
  • یکپارچگی اطلاعات مدیریت
  • همگام و پیشرو با صنعت رستوران
  • فعال در سراسر کشور